2013. március 16., szombat

8. Rész

Sajnálom, hogy sokáig nem volt rész, de rengeteg dolog összejött, és nem tudtam írni, de most végre befejeztem a részt! Remélem tetszik majd! Egyébként itt van az a zene, ami megihlette ezt a részt! :) Imádom! http://www.youtube.com/watch?v=H2-1u8xvk54&list=LLzaQXJOAVZOtDZcA3qs9fgg
Komizzatok :)
puszi :*

Odakint hatalmas hóvihar kerekedett, mire indultunk volna haza. Az ajtót szinte teljesen eltorlaszolta a felgyülemlett hó. Kétségbeesetten néztem, ahogy a szél egyre jobban fújja a havat.
-Haza tudunk így menni? - kérdeztem, és végigsimítottam a karomra hajtott bundámon.
-Nem hiszem, legalább mínusz 30 fok van, ha nem több, ráadásul besötétedett, és eléggé messze is vagyunk. Mire hazaérnénk megfagynánk.
-Akkor most mi lesz? A szüleim és a testvéreim már biztosan keresnek.
-Az éjszakára muszáj lesz itt maradnod, reggel amint felkelünk már indulunk is, ha jobb lesz az időjárás. A nővéred pedig tudja hol vagy, nem? Majd ő biztosan tájékoztatja a szüleid.
-De biztosan aggódni fognak.
-De most úgy sem tudunk mit tenni, itt kell maradnunk, reggel hazamegyünk, jó? - végigsimított a vállamon, és magához ölelt, amitől azonnal biztonságban éreztem magamat.-Szólok Ányának, hogy szerezzen neked tiszta ruhákat, és készítsen neked meleg fürdővizet. Egy forró fürdőtől majd megnyugszol. Van egy vendégszoba, ott nyugodtan aludhatsz!
-Köszönöm Harry! - mosolyogtam.
-Menj ülj le a nappaliba, azonnal megyek! -bólintottam, és tettem amit mondott. Leültem a kanapéra, ami a kandallóval szemben volt. A tűz melege finoman cirógatta a bőrömet, majd egy idő után már szinte sütött, ezért megdörzsöltem a égő pontot, ami a karomon volt.
Amikor nyitódott az ajtó azonnal odafordultam, és Harry-t láttam bejönni.
-Kész a fürdő,  Ánya pedig talált néhány ruhát, amit még a nővérem hagyott itt. Remélem megfelel.
-Ó, persze köszönöm. Akkor megyek is. - mosolyogtam, majd elindultam egy irányba. - Merre is kellene menjek? - nevettem el magam, mire Harry is szélesen elmosolyodott.
-A folyosón a második ajtó!
-Köszi!
Elbattyogtam a fürdőszobába, ahol nehézkesen vettem le magamról az fűzőt, de valahogy sikerült. A forró víztől egészen elálmosodtam, ezért gyorsan megmosakodtam, és kiszálltam, majd leengedtem a kádból a vizet. Felvettem Harry nővérének a hálóingjét, majd kimentem a fürdőből.
A nappaliból csodás zongoraszó hallatszott. Hangtalanul lépkedtem az említett szoba felé, és mikor megláttam Harry-t nekidőltem az ajtófélfának, és úgy hallgattam a játékát. Gyönyörűen játszott, sokáig elhallgattam volna, de hirtelen abbahagyta. Rácsukta a billentyűkre a fából készült kis fedelet, és beletúrt a hajába.
-Ez gyönyörű volt. Játssz még!
-Mióta állsz itt? - kérdezte, és megvillantotta széles mosolyát, amitől nekem is kedvem lett volna vigyorogni.
-Csak néhány perce. Játszol még? - néztem rá szinte könyörögve, mire ő a kezét nyújtotta felém. Hatalmas tenyere körbefogta az én apró kezeimet, és a zongorához vezetett. Leültetett a székre, aztán mellém csúszott. Felemelte a billentyűk fa fedőjét, és játszani kezdett. A zongora lassú dallama a fülembe kúszott, amitől kissé elálmosodtam. Harry széles vállára hajtottam a fejem, és lecsuktam a szemeimet. Úgy hallgattam a zongora mély hangját.
Hirtelen arra ébredtem, hogy valami az arcomhoz ér, ezért villámgyorsan nyitottam fel szemhéjaimat. Balra fordítottam a fejem, ahol Harry-t láttam meglepődött arccal.
-S-sajnálom, én csak... - kezdett volna magyarázkodni, mire én elmosolyodtam, és megcsókoltam az arcát, majd végigsimítottam rajta.
-Jó éjt, Harry!
-Jó éjt, Karina!

4 megjegyzés:

  1. úristen, ez nagyon jó lett csak rövid és most nincsenek kielégítve az igényeim a történettel kapcsolatban :DD a következőt hosszabbra írd vagy harapok (nem ám)
    a történetről: mivel nem sok minden történt benne csak a felháborodást tudom leírni amit a fejezet végén éreztem a majdnem csók után, borzasztó, hogy csak egy puszi lett belőle, DE már haladás Karinától úgy gondolom, szóval még egyszer gyorsan következőt, és hosszút hosszút hosszút mert azt mindenki szereti :3
    kis tipp: szerintem rakhatnál értékelő "gombokat" a fejezetek végére :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! <3
      tudom, már régóta meg akarom csinálni a gombokat, de még nem jutottam el odáig :D
      a részeket pedig próbálom hosszabbra írni :D
      amúgy meg.... sajnálom, de még jó ideig nem lesz csók :DDD hupsz spoiler :D
      holnapra szeretném hozni a következőt :D
      puszi <3 :*

      Törlés
  2. Vááááá, ez olyan jó lett. Imádom ezt a történetet. <3 Siess a következővel kérlek! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még ma hozni akarom, de nem garantálok semmit! :D
      imádlak titeket! <3
      puszi:*

      Törlés