2013. március 17., vasárnap

9. Rész

Reggel arra keltem, hogy a beáradó napfény melege cirógatja a bőröm. Hatalmasat nyújtóztam, majd kimásztam a puha franciaágyból. Levettem a szék karfájára készített, kölcsön kapott köntösöm, és felvettem. Kimentem a folyosóra, és a tölgyfa burkolaton hangosan csattogott a csupasz talpam.
Az ebédlőben Harry kortyolta a gőzölgő kávéját, és amikor meglátott letette a csészét a szintén tölgyfa asztalra.
-Szép jó reggelt! - mondtam, majd leültem vele szembe.
-Neked is Hercegnő! - mosolygott, mire én pironkodni kezdtem. Gyakran mondják, hogy hercegnő a rangom miatt, mint mindenki másnak is, de Harry szájából máshogy hangzott, talán máshogy is értette. - Ha megreggeliztél és felöltöztél indulhatunk.
-Rendben. - mondtam, és körbenéztem az ételekkel teli asztalon. A tányéromra tettem néhány finomságot, majd elmajszoltam őket. -Köszönöm a reggelit, azonnal jövök, csak felöltözök, aztán indulhatunk is.
-Jó, addig ellapátolom a havat a bejárónál. - bólintottam majd visszamentem a szobámba. Nehézkesen felvettem a fűzőm, ami most nem volt olyan szoros, mint amilyenre Annuska szokta fűzni. Felvettem a földet súroló ruhámat, és megigazítottam a hajamat.
Az előszobában felvettem a bundámat, majd kiléptem a hidegbe, ahol Harry-t láttam, ahogyan eltolja a szánig a havat. Éppen felé lépkedtem, mikor elvágódott a jégen. Kitört belőlem a nevetés, összegörnyedve kacagtam, mikor a lábamhoz csapódott egy hógolyó. A nevetéstől könnyes szemeimmel, mosolyogva pillantottam Harry-re, aki már a következő golyót gyúrta.
-Kinevetsz? - kérdezte játékosan.
-Igen! - mondtam, és én is gyúrtam egy hógolyót.
-Szóval játszani akarsz?
-Miért, te szeretnél? - mielőtt még válaszolhatott volna, vállon dobtam, és tovább kacagtam. Újra összegörnyedtem, majd arra eszméltem fel, és két erős kar kulcsolódik a derekamra, és felemelkedek. Styles a hóba fektetett, majd fölém kerekedett, és havat szórt rám, én pedig tovább kacagtam. Önelégült mosoly terült szét az arcán, pedig kár volt előre örülnie, mert magam alá gyűrtem, és lefogtam a kezeit. Kissé megszeppent, mikor közelítettem az arcommal.
-Sajnálom Harry, de én nyertem.
- Gyönyörű vagy. - mondta, mire abbahagytam a nevetést.
-Gyere Harry, induljunk! -mondtam, én pedig felpattantam. A szánhoz mentem, és gyorsan felszálltam, Harry pedig mellém csúszott.
-Indulhatunk! - mondta Styles a kocsisnak, mire megindult a szán. Fogaim összekoccantak a hidegtől, Harry pedig újra átkarolt, pont, mint tegnap.
-Köszönöm a tegnapot, és a mait is. Jól éreztem magam. - szinte suttogtam, és a vállára hajtottam a fejem.
-Örülök, hogy jól érezted magad. - megcsókolta a homlokom, majd csendben utaztunk tovább.
Mikor a házunkhoz értünk lesegített a szánról, majd a kapuig kísért.
-Megismételhetnénk. - suttogta, majd megsimította az arcomat.
-Valóban. - közeledni kezdtünk egymás felé, és mikor ajkaink már csak egy hajszálnyira voltunk egymástól Anya jött ki az ajtón, szinte szaladva.
-Karina! Hát te merre voltál? Halálra aggódtunk magunkat miattad!
-Nyugi Anya, itt vagyok.
-Jó napot Asszonyom. - Harry meghajolt, és megcsókolta Anyám kezét. - Harry Styles vagyok, Karina velem volt. Elnézést, hogy tegnap nem hoztam haza, de a hóvihar miatt nem tudtunk elindulni. Nagyon sajnálom!
-Többet ne forduljon elő! Natasa Vronszkaja vagyok! - mutatkozott be, majd felém pillantott. Viszlát! - hátat fordított mire én biccentettem Harry-nek, és követtem őt.
Odabent megcsapott a kandalló melege, és szinte éreztem, ahogyan kiolvadnak a végtagjaim.
-Hol voltatok? - kérdezte ridegen Anya.
-Hát az úgy volt, hogy körbenézünk a városban, aztán Harry házában eszünk, és jövünk haza, de mikor indultunk volna, láttuk, hogy hóvihar kerekedett, így nem tudtunk elindulni, ezért ott aludtam.
-Mostantól nem mész sehova, csak ha én tudok róla! Tudod te, hogy aggódtunk? Egész éjjel nem aludtunk!
-Tényleg sajnálom!
-Tudom, de most menj fel, és öltözz át, csupa hó vagy!
-Rendben. - mondtam, és tettem, amit mondott...

6 megjegyzés:

  1. Jajj hát ez nagyon jóóóóóóó lett. :D Imádtam mint mindig!
    De akkor most részletesebben is egy kicsit a részről:
    Ah annyira aranyosak te jó ég :DD Mikor reggeli után kimentek és csak úgy elkezdtek hógolyózni hát az eszméletlen volt, és volt egy megint majdnem csók, ez felháborító. Remélem nem akarod már túl sokáig húzni az idegeinket ezzel a sok majdnem csókkal! Aztán mikor 'haza' felé tartottak és Harry átkarolta Karina vállát, na az is nagyon aranyos volt, itt vigyorogtam végig aztán mikor leszálltak...azt hittem itt sikítom el magam, ez mi??? Megint egy majdnem csók?? Ezt hagyd abba mert idegbajt kapok tőle :D Az anyja szerintem túl reagálta, de mindegy remélem ez a büntetés nem fogja akadályozni Harry-t és Karina-t majd a a kapcsolatukban (mert ugye majd olyan is lesz? :D)...
    Összességében nagyon aranyos kis rész lett leszámítva a végét,az anyja nem volt aranyos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szeretnél csókot? hahaha majd meglátjuk mikor lesz :333 kapcsolat? miből gondolod? haha :D amúgy jó érzés trollkodni majdnem csókokkal! :D
      amint tudom, hozom az újat ;) <3
      puszi :*

      Törlés
  2. HGAIGZFGDZUFSDGDUZZDFUZGFUZFDGSDFZGZDFGUZGDFFHFDHFDSHFDSGDSAHGDFFDHDFS, utálom Natasa Vronszkaja-t!!!! Miért, mondd, miért kellett neki kinyitnia azt az ajtót? MIÉÉÉÉRT? Oké, befejeztem! Amint tudod, hozd a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^ ilyen, ha Bernike kiakad! kérdezd Natasát, hogy miért nyitotta ki! muhahaha
      sietek <3

      Törlés
  3. bocsi h csak most írok.
    de csak most pótoltam a részek olvasását :$$ ^^ egyébként imádom :') ez a kedvenc részem eddig :$♥ siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmi gond :D
      örülök, hogy tetszik! sietek! :DD puszi! :*

      Törlés